søndag, mars 29, 2009

Staur og skadedyr.

Ole Borten Moe slår først til vestre og så til høyre. Men nesten alt jeg kan tenker når jeg ser hans mellomnavn er underbukser. Etter å ha forsøkt å tenke litt over hva han faktisk sa så må jeg kommentere litt.

Han bruker ordet rovdyr om Frp ifølge avisene, men jeg mener at Frp er verre enn rovdyr, de er skadedyr. Rovdyr kan du beskytte deg mot, men skadedyr sniker seg inn på ditt område og gjør stor skade selv om du ikke ser dem. Termitter kan spise opp nesten hele huset uten at du merker det. Heldigvis har ikke vi Norge den hissige typen av dyreverdens termitter. Men rotter/mus kan også gjøre stor skade før du merker at de er i huset ditt. Det kan fort bli veldig dyrt å rette opp skader som slike skadedyr gjør, uansett art.

Når det gjelder hans kritikk av SV så syns jeg det er synd at han ikke husker hva hans bestefar Per Borten en gang sa i forbindelse med at han måtte gi fra seg nøkkelen til statsministerens kontor til Brattelie. Slike uttalelser som Ole Borten Moe kom med på fredag, er med på at vi igjen har staur som spriker i alle retninger. Og da er ifølge hans bestefar en umulig oppgave å holde på regjeringsmakten. Ole Borten Moe's plan for regjeringssamarbeide er kanskje en annen enn det rød/grønne alternativet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Kommentarer som Anonym vil ikke bli publisert.