søndag, mars 22, 2009

Ullhumor

Tidlig oppe i dag, og surfet rundt og fant et par rariteter. De er gamle, så det er nok noen som har lest og kommentert de tidligere, men etter min mening kan man godt lese de en gang til.

Den første saken har også vært omtalt i Dagbladet i oktober , og er sak som ble lagt ut på en svensk syside i fjor, og bildet/saken heter "garnfitta". Dette garnkjønnsorganet har jo skapt furore her i Harryland, og mange mente at bildet måtte fjernes fra sysiden.

Min bedre halvdel Rainwolf som står for det meste av kreativiteten her i huset hadde følgene kommentar når han så deler av diskusjonen om denne "garndotten": "Hmm kanskje jeg skulle lage en mannlig utgave, og se om det vekker like stor debatt blant sy-og strikkeglade damer."


Nå har Rainwolf allerede laget mange forskjellige figurer, og det nærmeste han kommer noe slikt er med "Snømannen Pervo". Han har vi lagt ut et par steder steder, men ingen har reagert på han. Og bra er det.



Den andre saken var "Gullkorn fra pasientjournaler" i en humorblogg . Ikke sikkert alle syns det er like morsomt, men jeg har jobbet i helsevesenet og fikk latterkick av å lese dette. (Men tar sterk avstand fra "snoking" i journaler slik som media melder om i dag. Da jeg jobbet i helsevesenet så var det viktigste i journalene skrevet på medisinsk latin, og i "Gullkorn fra pasientjournaler" er det ikke mye av det. )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Kommentarer som Anonym vil ikke bli publisert.